Ontwerp op maat

"Hoe kan ik een ontwerp op maat bij jou laten maken?"

Wat leuk dat je Studio JOEN overweegt om jouw ontwerp te laten maken. In principe ziet de werkwijze er als volgt uit: Brainstormgesprek | Offerte | Ontwerpen | Feedbackronde 1 | Ontwerpen | Feedbackronde 2 | Definitieve Ontwerp 

 

Dit is natuurlijk heel beknopt beschreven; de werkwijze hangt sterk af van het soort ontwerp wat je graag zou willen ontvangen. Stuur mij gerust een vrijblijvend berichtje!

 

"Hoeveel kost een ontwerp op maat?"

Dit hangt heel erg af van het soort product en, indien er drukwerk aan te pas komt, de aantallen. Ik maak graag een vrijblijvende prijsopgave voor je aan; stuur mij gerust een berichtje. 

 

"Ik heb eigenlijk al heel erg snel mijn ontwerp op maat nodig... Kan dat nog wel?"

Ik vind het belangrijk om korte lijntjes te houden met iedere klant. Ik kijk dus graag met je mee en zal flexibel met je meedenken zodat je snel een mooi ontwerp op maat kan ontvangen!

 

"Ik heb eigenlijk een heel specifiek idee wat niet op jouw site staat. Doe je dat ook?"

Wat leuk dat je een idee hebt wat ik zelf nog niet heb beschreven op mijn site. Ik ben benieuwd! Stuur mij gerust een berichtje via het contactformulier en dan kijk ik graag of ik wat voor je kan betekenen!

 

Bestellen

"Ik zie dat de kaartjes die ik graag zou willen bestellen uitverkocht zijn. Komen deze nog terug?"

Het assortiment van Studio JOEN verandert voortdurend. Er worden veel nieuwe kaartjes toegevoegd en in sommige gevallen wordt ervoor gekozen de kaartjes niet meer aan te vullen. Op die manier blijft het assortiment lekker verfrissend. Op het moment dat bepaalde kaartjes uitverkocht zijn, kun je deze helaas niet bestellen.

 

"Ik zie bij sommige kaartjes staan dat het een pre-order is, wat is dat? En kan ik die al bestellen?"

Dat kan! De kaartjes waarbij 'Pre-order' aangegeven staat zijn nog niet op voorraad, maar worden wel weer aangevuld. Door deze te bestellen ben jij er zeker van dat jij over het kaartje beschikt zodra deze terug is in de webshop. Let wel; De algemene levertijd van de bestelling duurt dus wat langer. 

 

"Mijn kaartjes zijn een cadeautje, kan ik deze ook laten in pakken?"

Dat kan! Geef in de opmerkingen bij het afronden van jouw bestelling aan dat het een cadeautje is. 

 

"Mijn bestelling is nog steeds niet geleverd, wat kan ik doen?"

Studio JOEN is een kleine onderneming en daardoor kan het tijdens drukke periodes wat langer duren voordat jij jouw pakketje in huis hebt. Neem even via het contactformulier contact op.

 

"Mijn bestelling is binnen, maar er is iets mis mee, wat nu?"

Wat vervelend! Graag kom ik met je in contact via het contactformulier.

Verzending

"Ik heb zojuist een bestelling geplaatst, wanneer kan ik hem thuis verwachten?"

Je krijgt altijd bericht op het moment dat jouw bestelling is verzonden! Er wordt gestreefd naar vandaag besteld (voor 23:59) en binnen 3 werkdagen in huis! 

Let wel: In het geval van een bestelling waar een 'Pre-order' product bijzit, kan de verzending wat langer duren. Dit staat overigens ook aangegeven bij de desbetreffende producten. 

 

"Past mijn pakketje door de brievenbus? "

Dat kan! Tot maximaal 20 kaartjes kunnen ze als een brievenbuspakketje verstuurd worden. Handig; dan hoef je daar ook niet voor thuis te blijven. 


”Ik zie verschillende verzendkosten in mijn winkelmandje staan. Hoe zit dat?”

De verzendkosten worden berekend aan de hand van het gewicht van de ansichtkaarten. Dit hoef jij niet te doen, maar wordt automatisch voor je berekend bij het afrekenen! Handig hè? 

Retourneren

"Ik heb per ongeluk de verkeerde kaartjes besteld en zou deze graag retourneren, kan dat? "

Dat kan natuurlijk gebeuren. Met het oog op duurzaamheid en milieu wil ik je aanmoedigen om deze kaartjes toch zelf te houden. Je kunt er vast iemand blij mee maken! Mocht je het toch liever retourneren dan mag je ze terugsturen.

Let op: Producten die onder een Actieprijs verkocht zijn, kun je niet retourneren. 

 

"Voor wie zijn de verzendkosten om mijn bestelling te retourneren? "

De verzendkosten zijn voor de koper.

 

"Binnen hoeveel dagen kan ik mijn pakketje nog retourneren? "

Je kunt jouw pakketje retourneren binnen 7 dagen nadat je deze hebt ontvangen.

Jouw winkel als verkooppunt

"Hoe kan ik bestellen voor mijn winkel?"

Je kan gebruik maken van het B2B portaal op deze website.  Op het moment dat de winkel is aangemeld als officeel verkooppunt ontvang je het wachtwoord om toegang te krijgen tot dit portaal. Een andere optie is om te mailen. 

 

"Ik heb besteld voor mijn winkel, maar hoe snel kan ik de levering verwachten?"

We streven ernaar de bestelling zo snel mogelijk te leveren. Indien alle producten op voorraad zijn ligt de levering binnen de 3 werkdagen.